Prihláste sa

Zapamätať prihlásenie:


Dukla Trenčín - september

V tomto článku sa budem venovať hodnoteniu výkonov hráčov Dukly v prvom extraligovom mesiaci. Ide o môj subjektívny názor, s ktorým rozhodne nemusia súhlasiť ostatní fanúšikovia Dukly. Známkovanie hráčov od 1 do 10.


MIROSLAV HÁLA – 8

Miro začal sezónu fantasticky, bol skutočnou oporou. Ukázal svoje bohaté skúsenosti a pomohol naštartovať celý tím. Avšak prišiel zápas s Kežmarkom, kde sme boli favoriti a zrazu mu to nešlo podľa predstáv. Určite si mnohí fanúšikovia všimli, že Hálovi nevyhovuje, keď je Dukla v zápase favoritom a tlačí súpera, ale skôr to, keď je v neustálej permanencii. Pravda je však aj taká, že zápasoch s Kežmarkom a so Zvolenom mu nepomohli ani obrancovia, ktorí akoby v domácich zápasoch zabúdali, že treba aj brániť.

VLADIMÍR KOVÁČ – 8

Vlado sa dostal do bránky prvý krát v nedeľu v Púchove, kde nemal veľa práce, ale dvakrát sa blysol svojou rýchlou lapačkou. V zápase s Bystricou mal ťažký vstup do zápasu, najprv spolu so spoluhráčmi ustáli 100 sekundovú oslabovku o dvoch hráčov, ale potom inkasoval. Dva po sebe idúce góly. V ďalšom priebehu zápasu však ukázal svoje kvality a držal svojimi zákrokmi Duklu v hre až do konca zápasu.

ALEŠ KŘETINSKÝ – 4

Aleš má už najlepšie roky za sebou. Už v minulej sezóne bol viac menej kritizovaný zo strany fanúšikov Dukly a teraz aj ja (jeho zástanca) musím povedať, že je to z jeho strany skôr trápenie ako hokej. Fyzička mu už neslúži tak ako kedysi a aj keď sa snaží využiť svoj skúsenosti, tak je to pre mňa a ďalších x fanúšikov nedostačujúce. Dúfam, že ešte Aleš zo seba vyžmýka všetko čo v ňom je a po sezóne zamieri do Komety Brno, prestup do známeho prostredia mu môže len pomôcť.

IGOR BOBČEK – 4

V príprave bolo vidno výrazné obmedzenie kiksov, hral skutočne jednoducho a vtedy bol užitočný. Aj začiatok súťaže nebola z jeho strany zlá, ale potom prišli zápasy, kde sa ukázal bohužiaľ ten minuloročný Bobček. Kiksov len pribúdalo, či už v v obrannom pásme, alebo na útočnej modrej. V podstate pokiaľ nechá komplikované rozohrávky na spoluhráčov a nebude tak hazardovať na útočnej modrej, tak môže byť pre Duklu celkom užitočný, lebo fyzicky je pripravený dobre a korčuliarsky dokáže stíhať aj najrýchlejším hráčom extraligy.

JÁN HOMER – 7

Pokiaľ ide o ofenzívnu prácu, tak je Jano naozaj stopercentný, rozohrávka kvalitná a strela výborná. (aj keď mám pocit, že v tejto sezóne zatiaľ málo používaná). V defenzíve to ešte stále nie je stopercentné, ale mám taký pocit, že aj tam nastalo zlepšenie. Už nie je tak často vylučovaný za hákovanie a pod. Dúfam, že sa mu podarí čo najskôr skórovať, už teším na jeho bombu.

PETER MIKUŠ – 5

Mrzí má to, ale strácam v tomto hráčovi nádej na dobrú kariéru (bodaj by som sa mýlil). V tejto sezónu už mal vynikať, ale nie je tomu tak, vidím ho ako šedý priemer. Rozohrávka ničím výnimočná, ba až slabá, kiksom sa tiež nevyhýba, a útočné výpady z konca minulej sezóny akoby vymizli, čo považujem za veľkú škoda. Jedine v čom urobil pokrok oproti minulej sezóny je to, že ma Áčko na drese a to je asi málo.

STANISLAV FATYKA – 6

Stano sa snaží, v defenzíve to nikdy nebude stopercentné, ale snahu tam ja osobne vidím. Neraz sa snaží podporovať aj útok, menej si pomáha hokejkou a tak u mňa oproti minulej nevydarenej sezóne stúpol. Dúfam, že mu to vydrží a nebude vytáčať jeho salámistická hra z minulej sezóny.

VLADIMÍR URBAN – 4

V Trenčíne je už od roku 2005, ale odvtedy neurobil žiadny výkonnostný pokrok. Fyzicky dobre pripravený, dokáže stíhať rýchlym hráčom, má aj potrebný zápal do hry, ale to je asi tak všetko. Mrzí ma hlavne to, že tak skúsený hráč nevie poriadne prihrať a nemá dostatočný prehľad v hre. V defenzívnej robote je však určite užitočný, to sa musí nechať.

LADISLAV GÁBRIŠ – 5

Zrejme so mnou veľa fanúšikov Dukly súhlasiť nebude, ale ja Laca do tímu beriem. Podla mňa sa odvtedy čo tu naposledy bol výrazne zlepšil, kiksuje oveľa menej, v rozohrávke je rozvážnejší, aj keď je zas pravda, že stále ich vačšinou pokazí. Plusom je, že vie správne pritvrdiť a urobiť si pred vlastnou bránkou poriadok. Ale tak ako u Bobčeka, chce to z jeho strany jednoduchý hokej a nie žiadne špekulovanie v rozohrávke, či na útočnej modrej, lebo inak to nedopadne dobre. VLADIMÍR NEMEC – 7

Vlado odohral zatiaľ len dva zápasy, ale zdá sa mi, že sa do extraligového kolotoča dostáva veľmi rýchlo, dokonca by som povedal, že ani nie je vidno jeho niekoľkomesačná absencia. Vie streliť gól a tak je to pre nás momentálne veľmi potrebný hráč. Viac k nemu nemám čo napísať po dvoch zápasoch.

JAROSLAV KÓŇA – 5

Jaro je typický defenzívny útočník, ale s dobrým prehľadom v hre. Príde mi ako správny kapitán, čo hrá za tie roky v Dukle, tak som z jeho strany nevidel žiadny odfláknutý zápas, či už sme boli hore, alebo dole, vždy išiel naplno. Herne mu začiatok súťaže až tak nevyšiel, keďže mal vedľa seba kanoniera Lelenasa, tak sa od neho čakalo, že ho bude zásobovať prihrávkami, ako Melichárka v sezóne 2006/07, ale spolupráca aj napriek veľkej snahe nefunguje tak, ako by mala, aj keď v prípravnom období to vyzeralo nádajne. Som zvedavý, či ho dá Julo vedľa Lelenesa aj v ďalšom zápase, nebolo by pre mňa prekvapením, kebyže ich rozdelí.

DARIUS LELENAS – 5

Zdá sa, že všetci sa v Trenčíne zhodujú na tom, že Lelenas ja šikovný útočník, ale musí zapracovať na fyzičke. Mne osobne sa zdá, že už je zlepšenie vidno, v prípravnom období fakt veľmi nestíhal, ale teraz šľape oveľa rýchlejšie a vytrvalejšie. Dariusovi ja osobne verím, zakončenie má dobré, aj keď mu to tam nechce padnúť. Myslím si, že v útoku s Valčákom by mohli vytvoriť silné duo, ale je to len môj osobný pocit.

PATRIK VALČÁK – 8

Výborná posila. Veľa ľudí si myslelo, že keď prišiel z Francúzkej ligy, tak nebude žiadna posila, ale opak je pravdou. Valčák je hráč ktorého Dukla potrebuje, dokáže zaviesť samostatne puk do pásma, vidí veľmi dobre okolo seba spoluhráčov a na puku je tiež veľmi silný. Vedenie by sa podľa môjho názoru malo sústrediť na predĺženie jeho kontraktu, aby sa nestalo, že nám ho zas niekto vyfúkne, lebo to by už z pohľadu fanúšikov Dukly bolo ťažko znesiteľné.

MARTIN TROCHTA – 4

V prípravnom období zrejme najlepší hráč Dukly, september mu však zrejme nevyšiel úplne podľa predstáv. Zdalo sa, že jeho spolupráca so Salijim a Paroulekom by mohla Dukle priniesť veľa ovocia, ale tento útok je hlavne v posledných zápasoch akýsi nesvoj. Martin sa však snaží, bolo to vidno aj v zápase s Bystricou, ale keď to nejde, tak to nejde. Zrejme by to z jeho pohľadu chcelo zmeniť spoluhráčov v útoku, ale to je zas len môj subjektívny názor.

MARTIN PAROULEK – 7

Tento hráč sa mne osobne veľmi pozdáva. Má svoju rýchlosť, bojuje, zakončenie má tiež na úrovni. Dokázal streliť zatiaľ 4 góly a mohol aj ďalšie. Trochu mi pripomína vo viacerých veciach Melicháreka. Ale takisto ako u Valčáka musím povedať, že je do dobrá kúpa.

SAMIR SALIJI – 4

Samirovi sa nedarí a v posledných zápasoch mi to bohužiaľ pripadalo tak, že sa mu ani nechce danú situáciu zmeniť a na ľade sa skôr motkal ako bojoval. V príprave vyzeral naozaj nádajne, ale v teraz v lige sa od neho určite očakávajú úplne iné výkony. Možno nejakým strelených gólom sa z toho kŕču dostane, uvidíme.

VLADIMÍR KÚTNY – 10

Zrejme najmilšie prekvapenie z celého tímu. Kuťas hrá skutočne výborne, bojuje, je rýchly, dokáže si podržať a prikryť puk (čo v minulosti nebývalo, lebo vačšinou ho po prejdení do útočného pásma strácal) a jeho výborná práca na ľade sa odzrkladluje aj v štatistikách, keď z 8 zápasoch dokázal nazbierať 8 kanadských bodov. Keď mu táto hra vydrží aj naďalej by sa kľudne mohol stať najproduktívnejším hráčom Dukly.

MAREK HAŠČÁK – 6

Marek má na svoj vek celkom dobrý prehľad v hre a je aj technicky dobre pripravený, ale niekedy by mohol viac prihrávať aj spoluhráčom, lebo neraz sa stalo, že namiesto prihrávky lepšie postavenému hráčovi strielal na bránu (kebyže má strelu ako napr. Fabuš, tak mu ani nič nevyčítam, jeho strela skutočne nie je ničím výnimočná). Haščák ma v podstate nijako nesklamal, ani neprekvapil, hrá si svoju hru, ale rozhodne má na to, aby urobil dobrú kariéru (ak bude na sebe makať).

TIBOR RADULAY – 5

Dá sa povedať, že veľmi príjemné prekvapenie. V každom jednom pobyte na ľade je na ňom vidieť veľkú bojovnosť a zápal do hry. Som rád, že jeho kvalitné výkony sa odrzkladlujú aj kanadskom bodovaní, lebo to mladých dokáže povzbudiť.

VILIAM ČACHO – 4

Vilo toho veľa neodohral, ale je to podstate stále o tom istom. Bojuje a urobí pre spoluhráčov veľký kus čiernej roboty, dokáže aj vybojovať presilovku, ale zas dokáže aj veľa krát zbytočne faulovať. U mňa je to momentálne však hráč do 3–4 útoku.

VÁCLAV KRÁL – bez hodnotenia

Odohral len dva zápasy, takže ťažko ho hodnotiť. Ale možno bol práva Venco ten hráč, ktorý nám chýbal v zápasoch so Zvolenom a v Nitre, kde sme sa trápili v koncovke. Pokiaľ k nemu dajú tréneri vhodných hráčov, ktorý mu dokážu prihrať, tak bude pre Duklu veľmi užitočný.

ANDREJ NEDOROST – 7

Andrej hrá vskutku dobre. Nastúpil do rozbehnutého kolotoča, ale pripadá mi to, že mu zápasový rytmus ani nechýbal. Škoda, že sa mu nedarí presadiť strelecky, mal viacero dobrých príležitostí, ale nešlo mu to tam padnúť. Prajem si však, aby tu zostal celú sezónu, určite by to bola veľká posila.

OLIVER ĎURIŠ – 5

Ukazuje sa ako dobrý hráč, ktorý je rýchly a nechýba mu prehľad v hre. Rád by som ho videl po boku skúsenejších hráčov, podľa mňa mu to veľa dá. Pres sezónou som si prial, aby mal na svojom konte po sezóne aspoň 20 kanadských bodov a myslím, že túto hranicu by mohol prekonať.

LUKÁŠ RUŽIČKA – 4

Malinký bojovník, takisto ako Radulay, každý pobyt na ľade urpútne bojuje a to sa mi na ňom veľmi ľúbi. Ale na základnú zostavu to momentálne určite nestačí, predsa len konkurencia je veľká, takže zrejme to bude len tá Senica.


dukla101838 BLOG

 

Kuťasovi až 10?
1.10.2008 - 16:34
0

StevenY BLOG

 

Asi ho chce motivovat
1.10.2008 - 17:12
0

bm

 

Hála - 8 - výborné výkony, jeden slabší zápas so Zvolenom a jeden priemer s Kežmarkom Kováč - 5 - Povinný Púchov, proti Bystrici polovica zápasu podpriemer, zvyšná ľahký nadpriemer. Křetinský - 2 - Vypadni Bobček - 0 - poprosím nasadiť čip pod kožu a pri prechode 100kmokruhu v okolí Trenčína, pustiť 1000V Homér - 4 - nestriela, motká sa. AK chceš hrať za Košice, odíď. Mikuš P. - 4 - nechce sa mu, podpriemer Fatyka - 5 - nevýrazný, priemer Urban - 5 - nevýrazný, priemer Gábriš - 1 - kráľ mínusových bodov, nechá v pohode otĺkať kapitána, aj keď má povesť horšieho muža(možno v NHL08) Nemec - 3 - ak sa bojí, nech radšej sedí Kóňa - 5 - bránenie super, útok slabota Lelenas - 3 - každý tréning strelba 100pukov navyše Valčák - 9 - výborne Trochta - 5 - po dobrej prííprave len priemer, večne sa točiť pri mantineloch, že ho to baví Paroluek - 6 - ľahký nadpriemer, tiež vačšinou však mantinelový hráč Saliji - 3 - pri slečne S. by hral každý zle ... musí byť fakt vyčerpaný Kútny - 8 - výborne, hlava však stále dolu Haščák - 5 - kiež by si po tatkovi nezdedil len meno Radulay - 5 - svoje si odrobil, viac priestoru by to chcelo Čacho - 3 - slabota Nedorost - 6 - zatiaľ ľahký nadpriemer, možno sa vyhrá k lepšiemu, má na to Ďuriš - 5 - to isté, čo "Radko" Řužička - 5 - prekvapenie, aj napriek menu .. Hartmann - 3 - nič moc, možno raz prípad Ružičku
1.10.2008 - 17:24
0

lk242

 

S Kuťasovou 10-nou si to prepálil.Tak isto Gabrišova 5 je trošku nadhodnotená.
1.10.2008 - 19:52
0

Velky brat BLOG

 

Je to moj subjektivny pohlad.
1.10.2008 - 22:53
0

idem

 

zaujímavé...mnoho kriku pre nič...: Kuťas a desať?Aspoň 15!Vancouver nebude čakať večne....
1.10.2008 - 20:24
0

bm

 

čo by dal Martinčok za Kuťasa
1.10.2008 - 20:27
0

idem

 

Ani deravý peták... lepších sme poslali do hovien...
1.10.2008 - 20:51
0

bm

 

nie, čo by si dal ty za Kuťasa, ale Martin to je rozdiel. Nemáte ani jedného takého
1.10.2008 - 20:53
0

vidlak

 

omg idem ty si vazne riadny blb
1.10.2008 - 21:53
0

MackoPu

 

Tak to je cista preavda
2.10.2008 - 9:07
0

Velky brat BLOG

 

Hrá fakt dobre, 10 bol maximum, viac sa už nedalo.
1.10.2008 - 22:54
0

mannheim

 

zaujímavé: celkom by som súhlasil ,aj keď Fatyka,Urban by mali u mňa 6, Gábriš tiež,bm-ko je slepý, nevidí Lacovu defenzívnu robotu. Valčák, Kuťas plný kotol, s tým súhlas. Vôbec, celkom dobrý blog.Nebudem písať Haley, lebo Haleya som mal svojim spôsobom rád, ale Ty si BB, Haley bol Haley...
2.10.2008 - 0:31
0

bm

 

o akej defenzívnej robote sa to bavíme?
2.10.2008 - 10:40
0

mannheim

 

o Lacovej Gábrišovej, kúp si lístok pod strechu, odtiaľ je lepší výhľad !
2.10.2008 - 18:16
0

bm

 

mne stačí pohľad odtiaľ, kde sedím, aby som videl "perfektnú" hru Laca Gábriša.
2.10.2008 - 18:29
0

mannheim

 

Mišo: evidentne nestačí, až na zabarenenie pre gólom BB mu nemám čo vytknúť, ale beriem Tvoj názor, sto ľudí sto chutí...napríklad ja mám po seriáli Zúfalé manželky neuveriteľnú chuť na Evku Longoriu
3.10.2008 - 0:06
0

Athotis

 

povedz mi jedného ktorý by na ňu nemal chuť
3.10.2008 - 9:10
0

mannheim

 

Elton John
3.10.2008 - 11:32
0

mannheim

 

ehmm.., ako by som to...nuž niekde v mojej skromnej zbierke sa nachádza aj priečinok celebrity, v ktorom je tiež zopár podobných fotečiek, kedysi ma nadchýňala Sophie Marceau, to bol idol, potom Angelina, Jessica, ale už dlhšie nič neprekonáva Adrianu Limu...aj keď za zmienku iste stojí zmieňovaná Eva Longoria, Ziyi Zhang, Lucy Liu, alebo Keira Knightley, Megan Fox...a aby som nezabudol, ani slečna S... nie je na zahodenie
Nuž, ale popularitu Ashley Cole na HP už neprekoná asi žiadna žena
3.10.2008 - 12:13
0

bm

 

keď adriana, tak si niečo nájdeš : http://www.starcelebs.com/celebs/adriana_lima.shtml
3.10.2008 - 13:10
0

Athotis

 

no neviem neviem
3.10.2008 - 11:54
0

MackoPu

 

Ja to nevidim az tak pesimisticky: Je ale fakt, ze ide o hodnotenie za september, v globale by tie znamky neboli take zle. Hraci maju na viac (ak chcu....).

Nieco by som poopravil.
Obom brankarom 9.
Bobcek 4->5, dufam, ze neskor bude aj efektivny
Mikus 5->6 (keby chcel, ma na 10)
Urban 4->5 (ale naozaj stagnuje)
Gabris 5->6/7, stale ten maly a jedovaty, co je dobre, a sa mi zda, ze uz menej vylucovany
Kona 5->7 Zodpovedny vpredu/vzadu, nic neflaka
Valcak 8->9 8 je prilis malo na to, ako vycnieva
Kutny 10->9 Lepsi ako Valcak istotne nie je
Trochta 4->6 Opat zacina mat dobre zablesky, oproti priprave slabsie
Hascak strieda skvelu hru s premerom, potencial stale velky podla mna 6,7 ; obavam sa ale stagnacie
Duris 5->6 ak dostane sancu na lade je dravy, ma aj zakoncenie, potrebuje skusenosti

Nebral som do uvahy efektivitu zakoncenia, aby bolo jasne, ale predvedenu hru a snahu. Ak by sa zdalo hodnotenie makke
2.10.2008 - 9:22
0

MackoPu

 

A co management ?: Netreba aj ich zhodnotit za august/september ?
2.10.2008 - 9:24
0

Bačko

 

Ja by som povedal,.ze Valcak,mensia medzera Kutny,Hala...dlho nikto a potom ostatok
2.10.2008 - 10:01
0

Velky brat BLOG

 

A teraz si daj ruku na srdce a odpovedz: Kolko zapasov Dukly si videl?
2.10.2008 - 10:09
0

frantapriklep

 

Zaujímavý blog ... nuž, moje hodnotenie ak by kohosi zaujímalo ...: Brankári: Vladimír Kováč 6, Miroslav Hála 8

Obrancovia: Ladislav Gábriš 3, Aleš Křetinský 3, Vladimír Urban 5, Peter Mikuš 4, Stanislav Fatyka 4, Juraj Mikuš 3, Igor Bobček 3, Ján Homer 5, Juraj Liška 4

Útočníci: Martin Paroulek 5, Darius Lelenas 3, Tibor Radulay 4, Marek Haščák 4, Martin Trochta 4, Jaroslav Kóňa 6, Viliam Čacho 3, Oliver Ďuriš 4, Vladimír Kútny 7, Václav Král - , Vladimír Nemec 3, Samir Saliji 3, Eduard Hartmann 2, Lukáš Ružička 3, Patrik Valčák 6, Andrej Nedorost 4
2.10.2008 - 11:00
0

frantapriklep

 

A ešte pre bm: Oceňujem že si opäť raz aktívny no mrzí ma že sa vraciaš k rétorike z leta. Tvoj kráľ mínusových bodov má zatiaľ +2 takže neviem o čom zase raz točíš ... A čo sa týka Nemca tak tvoje hodnotenie je dosť kruté.Vlado bol a bude jedným z našich najlepších hráčov a uvedom si že má za sebou veľmi ťažké zranenie a tak písať o ňom také veci že sa bojí je scestné.
2.10.2008 - 11:33
0

bm

 

ale ja to beriem, že mal ťažké zranenie, ale na čo nám je hráč, ktorý sa bojí ísť do súbojov a hrá na 50percent svojich možností? To može skutočne hrať mladý hartmann. Ja viem, že to bude lepšie, ale snáď sme hodnotili mesiac september, či nie? A v septembri si lepšiu známku a lepšie hodnotenie z mojej strany nezaslúžil ....

Čo sa týka Gábriša, je to podpriemer, neviem aké sú jeho možnosti, ale mne to nepríde nič extra, aby som mu ja dal lepšie hodnotenie. Samozrejme s Křetinským a Bobčekom sa porovnávať nemože.
2.10.2008 - 11:38
0

bm

 

a ak sa ti páči, čo naši hrajú, tak prosím. My sme tri zápasy doma po sebe prehrávali o dva góly a to aj s mužstvami ako Kežmarok, či Bystrica a to sa mne nepáči a mohol som byť aj horší v mojich hodnoteniach. Tak od.ebaný zápas ako proti Bystrici som nevidel ani za Hovorku .... V poslednej dobe hráme doma len tretiu tretinu, to je dosť málo.
2.10.2008 - 11:41
0

nano

 

zaujímavé čítanie. V podstate by som súhlasil, u mňa možno s výnimkou Kuťasa, Haščáka a Nedorosta. Kuťas hrá najlepší hokej, čo ho poznám, ale aby hráč dostal full, potrebuje ešte viac. Vladov problém je hlava dole, občas stále zbrklosť, ale to sa dá doriešiť ešte, inak som nadšený zoz meny oproti last season - 8. Haščák je v mojich očiach najpreceňovanejším hráčom, dodnes nepopchopil, že hokej je spoločenská hra,skazí spústu šancí, rieši situácie nevhodne. Má v nohách obrovský potenciál, štýl Gáboríka, len hlava je biednejšia - 4,5. Nedorost mal len malú možnosť predviesť svoje umenie, chýba teda súhra, ale rozvaha, finálne prihrávky sú nadštandardné - 8

Inak súhlasím.
2.10.2008 - 12:39
0

frantapriklep

 

Pre bm... (nedá sa mi cez mobil stlačiť odpovedať): Proti tvojmu hodnoteniu väčšiny vecí nemám nič,napísal by som to podobne. Nepáčili sa mi akurát tieto dve hodnotenia ktoré podľa mňa neboli objektívne.V lete si si vyčítal z netu že Gabris nazbieral niekedy v Martine veľa minusiek a zahrnuješ to teraz do hodnotenia čo je blbosť. A vetu načo nám je Nemec radšej ani nechcem rozoberať aby som zase raz nebol vulgárny ... A nepáči sa mi ako sme posledné zápasy hrali,presne tak ako sa to nepáči tebe. Ale fest sa mi páčili prvé zápasy sezóny a tie napríklad u niektorých hráčov vôbec nezahŕňaš do hodnotenia ... To je zvláštna forma objektivity
2.10.2008 - 12:45
0

bm

 

tú vetu si vytrhol z kontextu. Ja som totiž nenapísal, načo nám je Nemec, ale na čo nám je takýto Nemec, rozumieš tomu? Ak ešte nieje doliečený, prečo to siliť? Dukle tým akurát uškodí.
Ja som tam zarátal všetky zápasy, ktoré som videl, čiže aj tie prvé, čo sme v tejto sezóne hrali, ale ako hodnotiť hráčov, ktorí z 27možných získali 12, čo nieje ani polovica? A to už sme hrali aj s mužstvami, s ktorými sa body čakajú. Čiže to, čo sme získali na Slovane, či doma s Košicami, sme stratili v Nitre a doma s Kežmarkom, či Bystricou, takže hráči si iné hodnotenia nezaslúžia.
2.10.2008 - 13:43
0

frantapriklep

 

Zase ideš slovíčkariť?: Aký kontext, akí vytrhávanie? Kua si stoj za svojim a neslovíčkar zase. Napísal si že takéhoto Nemca nechceš, že nech sedí.
A na tej lavičke sa má akože rozohrať? U teba nemá hráč, ktorý neraz potvrdil svoje kvality, šancu vrátiť sa po zranení na ľad? Sorry, ale to je od teba absolútne nevhodný prístup.

Určite, za zápas s Bystricou, čiastočne za zápas s Kežmarkom si hráči zaslúžia kritiku. Podobne aj za nezvládnutú koncovku v Nitre.Ale písať rezulty ako: vypadni, nepriblíž sa k Trenčínu, choď preč a pod., by som čakal od takých fanúšikov čo si pletú buly s buletinom a tyčku s točkou ....
2.10.2008 - 15:13
0

bm

 

Zas sa staviač do pozície toho, čo určuje, čo kto má a čo nie? Slovíčkariť si začal ty, pretože si nepochopil a stále nechápeš, čo som vlastne o Nemcovi napísal. Stále hodnotíme mesiac september? Alebo históriu Dukly. Nemec hral v septebmri koľko 2-3 zápasy? Videl som ho v dvoch, v nich hral katastrofálne, preto som napísal, že ak sa bojí, že bol zranený, nech radšej sedí na lavičke, kým sa báť nebude a nebude si stopercentne istý, že može hrať na plno. Hráč, ktorý sa len korčuľuje po ľade a dáva si len pozot, aby sa nezranil, je Dukle na hovno, presne ako Lintner minulú sezónu. Ale dobre ja niesom tréner, ja o tom nerozhodujem, ale vyprosím si tieto trápne keci o nevhodnom prístupe a neviem ako fanúšikovaní, vieš že mi to vadí a aj tak sa tu hráš na neajkého "sudcu", tak s tým prosím ťa prestaň. Sám na živo hovoríš, ako hrajú tí chalani na prd, a potom sem vypisuješ úplne niečo iné, tak na čo sa hráš? Písať rezultáty, ako vypadni. Teba snáď Křetinský alebo Bobček presviedčajú o tom, že sú hodní hrať za Duklu? Mňa teda o tom nepresvedčili zatiaľ ani v jednom zápase tejto sezóny. Keď sú na ľade, zatváram oči. Nitra urobila najvačší obchod všetkých čias tým, že Křeťa, ktorý je totálne za zenitom nezobrala do tímu. Tebe sa možno páči, že za nás hrajú tragédi, ja to prekusnúť nemožem a neviem, takže nemám dovod sa tu hrať na niečo a písať im srdcervúce hodnotenia a akí sú vlastne fajn, veď chyby robí každý. Na to tu máme teba, Majo
2.10.2008 - 15:42
0

Velky brat BLOG

 

V každom time sa najdu tragedi. Povedz, kto by mal hrat momentalne namiesto Kreta a Bobčeka?
2.10.2008 - 16:00
0

bm

 

nemusíme hrať na osem bekov a kľudne aj Juro Mikuš, Trefo, či Liška. Horšie už to byť aj tak nemože.
2.10.2008 - 16:58
0

mannheim

 

bm: Mišo s tým Liškom si to totálne zazdil, potom sa nečudujem, že píšeš cocotiny o Gabrišovi, mimochodom Lintner začal síce zle, ale pred odchodom to bol náš najlepší bek, ale na to si asi zabudol
2.10.2008 - 18:20
0

bm

 

je snáď Liška horší ako Bobček alebo Křetinský?
2.10.2008 - 18:28
0

Velky brat BLOG

 

Juro Mikuš, Trefo, no prepáč, ale nad tymto sa musim len rehotat.
2.10.2008 - 19:55
0

bm

 

hovorí ti niečo perspektíva? Asi nie, rehoc sa ďalej ...
2.10.2008 - 23:45
0

Velky brat BLOG

 

To musiš poznat danu situaciu. Ja ked vidim J.Mikuša na lade, tak ma to uráža a viem dobre prečo. Trefo protekčný neni, ale ten na extraligu rozhodne nema, ved už v juniorskej lige mal problem presne prihrat a nie to ešte v extralige seniorov.
3.10.2008 - 9:03
0

bm

 

A Křetinský, či Bobček ten púroblém nemajú? A keď už mám na výber dvoch hráčov s rovnakým problémom, skôr tam dám toho, čo sa môže ešte časom zlepšiť, ako toho, u ktorého je viac pravdepodobné, že už to bude len horšie ...

A k Jurovi, možno ťa to uráža, možno je protekčný, ale bol si ty osobne lepší ako on?
3.10.2008 - 11:05
0

nano

 

miško, nestarám sa do vás, ale tá posledná otázka je hodne irelevantná.. nemožné porovnanie...
3.10.2008 - 11:11
0

bm

 

viem ...
3.10.2008 - 11:27
0

Velky brat BLOG

 

Ano. Samozrejme to určitej doby, ked mu rodičia začali vybavovat vela priestoru na lade na zlepšovanie sa. Ale toto už sem moc nepatrí.
3.10.2008 - 11:24
0

bm

 

ok, v pohode. Ja som mal tiež dosť kamarátov Dukle a viem približne čo a ako. Priznávam, blbá otázka Môžme niekedy osobne
3.10.2008 - 11:27
0

Velky brat BLOG

 

OK
3.10.2008 - 11:29
0

ummberto

 

dobré čítanie
2.10.2008 - 14:20
0

rabl BLOG

 

VELKY BRAT: sak sa pozrem trochu po posilach sak to neni normalne ja hraju ti obrancovia_kreto a bobcek..no ani p mikus nic moc ..treba zohnatt nejaku porannu posilu alebo juniora jedneho dvoch
2.10.2008 - 16:13
0

frantapriklep

 

Pre bm (opäť cez mobil takže nemôžem stlačiť odpovedať): Áno, mám právo napísať čo kto môže a čo kto nemôže a rovnako máš ty právo napísať čo si napísal.Nakoľko opäť raz prechadzaš do osobnej roviny a obviňuješ ma tu z nejakého dvojitého metra, končím túto konverzáciu a prajem ti príjemný zvyšok sezóny.Do jej nazerania ti už zasahovať nebudem, keďže rozumná debata na hokejovú tému s tebou pre mňa nie je možná
2.10.2008 - 17:00
0

bm

 

Ale prestaň. Neobviňujem ťa z dvojitého metra, len mi vadí, že názor, ktorý nieje totožný s tvojím a hlavne od Trenčana, sa ti nikdy nepáčil ... Tie teatrálnosti si nechaj ...
Ale ok, len mi vysvetli jednu vec, akú debatu si predstavuješ pod rozumnou na hokejovú tému? Skús prijať aj iný názor ....
2.10.2008 - 17:09
0


Ak chcete diskutovať, musíte sa prihlásiť.

{{rotabanner=hp_diskusia_neprihlaseny,hp_diskusia_neprihlaseny2}}

Velky brat

Vlastná fotka Status: BAN
 

Fanúšik NHL klubu: Montreal Canadiens

Obľúbený hráč(i): všeobecne sa mi lubia japonski hráči


Dátum registrácie: 12.2.2007 11:15

Počet diskusných príspevkov:
0 (vyhľadať)


Popularita: +4.91
Nepopularita: -4.74
Počet hodnotení: 126

Karma: 57.97%

Kratke spravy

+5 tu máš +5 od Spišskej, nebuť smutný :) (PitoSNV)

-5 snv - lm x trosku rozum..zato ze tn nevedia hrat...?...odbornik (MaNoO)

-5 komentar zmazany adminom (Kill em all)

-5 sorry,ale myslím,že som viac dospelý jak ty,takže takéto rečičky si druhý raz nehaj pre svoju frajerku(ak nie si pod papučou);D (Turkey)

+5 tvoje tipy su asi najrealnejsie zo vsetkych preto +5 (Pavlicko711)

+5 Za to, že viete viac než ostatní! (Tucetucet)

+5 Kua natipovať a natipovať je roziel, ale natipovať CEZ TEBA, KLOBUK DOLU. (Santtoos)

+5 pome od zacatku to sem ja HK 36 Skalica-uzivatel (Sirka)

-5 Inych uzivatelov za take hodnotenia banuju. Teba nie. Neviem preco. Asi sa niekomu vtieras do riti. Ale, aby si nepovedal, tak nech sa paci -5... P.S No a aby som sa vyjadril k tvojmu hodnoteniu ku mne...nechapem o akom komplexe hovoris. Yiez si si mohol daco lepsie vymysliet... (Matej.H)

+5 diky (Lakosil)

0 nmjghgj (Filip_niko)

+5 Dík za plus 5 :D a šák su záhorák :) :D (*Bublla10*)

+5 Mne sa tvoje nazory pacia, duklu mam celkom rad, takze neni o com a pridavam hodnotenie :) Ak by si mal niekedy cestu do KE na hokej, tak sa kludne ozvi cez HP a rad si s tebou dam pivko :) (Mito0)

+5 pekne a strucne prispevky jedine... (HK 36 Skalica)

+5 Haleyovi sa ine neda dat (_Backo_)

+5 dobre prispevky a pohodak (JA_98)

+1 Triezvy pohlad...ale moc nadrzany proti PP (Jozi99)

+5 v poho (Waldes99)

-5 Smiešna osoba ktorá sa hrá na odborníka a z hokeja mu možno hovoria niečo mená ako Gaborik, Hossa lebo hokej ak náhodou niekedy sleduje tak len počas dvoch týždnov MS. (MartinMartin)

-5 dost labilny a casto trepe od veci ... neda sa inak ako za -5 :D (Juromt)

+5 Bratku,aj ked nerad,u mna to mas za +5 ;) (Greendeath)

+5 nech sa paci :) (Sajmonkou)

+5 Nápodobne : V základe viac ako piati z khl nebudu na 100%. :) (Mozyakin)

+5 ty mas ine hlasky hehe...:D:D (Red_Wings)

-3 Pohár trpezlivosti totálne pretiekol, hlupák (Mr.Bo881)

+5 na vyrovnanie anonymnej -5 (Pajoncek)

+5 Lets go Red Wings!Dufam ze SC bude nas (Bez nicku)

+5 ... (Alex39)

-3 myslim, ze je nacase ta ohodnotit, skoda, ze ta nepoznam osobne lebo cez internet posobis na ludi dojmom, ze si ehm mierne zaostaly provokater, ktory si tu pravdepodobne vybija frustraciu z maleho prirodzenia. Skoda ta lebo o hokeji nieco vies... Gratulujem! (VrankoDanko)

+5 Blog o odchode Konu, Homera a Pirulu... vyborne spravene... (Loizo)

+5 Vdaka za link na SC (Snapshot)

+5 Haley je cocot,ale da sa s nim pokecat o hokeji;) (Bačko_NR)

+5 Fanusikovi cervenych kridel ... (Gencik)

+5 Bratríček,to už som taká slávna?:D...ale nehovor.Skor ty,ako ja.Takže jediné čo možem dať tak je tá najhoršia známočka,ale veď ty to zvládneš:) (Duklistka)

+5 aj ked si s tn,ale si rozumny +5 (Bohus)

-5 bez komentára (Dusik1313)

+5 Montrael je dobrý tým. (Detroit Red Wings)

+5 velmi pekny blog o dukle :) rozumne prispevky + casto aj zabavne :) +5 (Matoguco)

+5 za ten blog o tich chalanoch no klobuk dole:D (Rabl)

+5 Za to mnozstvo prispevkov a casto trefnych... (Stanotn)

+5 Vďaka Velký brate :-) Zdravím Tě a taky zcela poprávu karmuji. Hezký den. Vl. :-) (Ostrava)

+5 brutal vtipne prispevky :D (Peppe909)

+5 :) (Hoffsha)

+5 tiez mam velkeho brata,ma 198 cm,no ty si vacsi takze VELKY BRAT +5 (Jozef sasik)

+5 kvalitný pokec :D (Salamalekum)

+5 Pán Veľký brat z Trenčína je síce Trenčan, ale je to veľký odborník na otázky hokejové a navyše sú jeho príspevky veľmi objektívne, nadstranícke a nie je jeho filozofiou, púšťať sa do zbytočných a nekorekných atakov voči iným klubom a užívateľom disponujúcimi odlišnými názormi, aký má pán Veľký brat. Pána Veľkého brata považujem za najslušnejšieho a najférovejšieho užívateľa/diskutéra z Trenčína. (Janoslovan)

+5 VELKY BRAT (Cvikla )

+5 dotoho len im daj :-) (Cvikla )

-5 kuki kuk (Taxis)

+5 paci sa (Kuki)

+5 K+ / vlastny nazor a inteligenta diskusia (Begbeee)

+5 brat ktoreho som nikdy nemal :) (Ifko_zv)

+5 bratu! dobrá robota (Shupa)

+5 s tvojimy nazormi sa stotoznujem (Paaali)

+5 dlhodobo dobre prispevky inak nemozem... (Majco)

+5 Aj ked s tvojimi nazormi vzdy nesuhlasim, paci sa mi ze za tym co povies si aj stojis! Velky fanusik svojej Dukly, za ktoru je ochotny aj dusu vypustit. :) (Zomi)

+5 len aby dukla naša majstrom bola... pre žltočervené nebo... (Duklatrencinforever)

0 Vyhlasil som amnestiu pred koncom roka,takže zmena (Freemt)

+5 Tak ty si taka klasika na HPečku a za to ze sa ti vseobecne lubia japonsky hraci dostanes kladne hodnotenie (16mino89)

+5 Tým Vaškovičom si ma dostal, ale +5 je aj za veľa iného. Aj napríklad za rodičov, ktorí "zabíjajú" talent iných hráčov... Asi obaja vieme, vo co de... A asi len my dvaja vieme, vo co go aj v prípade Jura M. Nebolo veľa obrancov, ktorí mi pili nervy viac ako on, to mi teda ver! :-D A kukni sa! (Fanda)

+5 velkemu bratovy len +5 nech sa dukle dari si v pohode tipek (Folvy)

+5 specificky oblubeny hraci +5 (Kubo)

+4 sice trencan ale dobre prispevky, len s principu nemozem dat +5, takze (Mati19)

+5 Veľkých bratov si treba vážiť.... Len ma štve, že neviem, kerý si.... (Mamina)

+5 tak big brovr, japonski hokejisti :-) no tym padom ti ako expertovi mosim dat pjet :-) fajn prispeuky (Speedy23)

+5 trenčan ktorý sa rozumie hokeju a ktorého si vždy rád prečítam (OUTBLAST)

+5 Síce neviem kto je Haley...ale ty máš celkom prehľad... (Sani)

+5 Mas dobre prispevky.Nic ine ako +5 sa ani neda dat (Maiky_Ke)

+5 rád čítam Tvoje príspevky , možno niekedy aj hodíme reč (Lk242)

+5 dobre nazory,trošku dukla positive,ale v pohode :-)nočná mora diskutujúcich martinčanov a jedna z ikon hokejportalu,super prehlad o hokeji (Stanley77)

+5 Nveiem prečo som Ťa vlastne ešte nehodnotil(možno ako Haleya ano), nie zo všetkým súhlasím, ale dobre sa čítaš, chýbal by si mi tu, máš výborný prehľad v hokeji narozdiel odo mňa :)) rád sa poučím :) (Marvel)

+5 dalsi trencan posielam +5 (Cvikel)

0 hm (Clavicle)

+5 Velky brat muudro vraviii... (Borco)

+5 si celkom v pohode chlapík (Cugel)

+5 za to, že si nám tak pekne poprial tú novú halu (2006)

+5 Haley mas to mat,vyborny fanusik a diskuter (Tokino)

+5 Výborný prehľad v hokeji, vždy presne mierené príspevky s patričnou dávkou irónie v niektorých... Jednoznačne +5 (Slovex30)

+5 a tak Haley je stara firma :) (CeleZle)

+5 ;) (Ox)

+5 hehe srandovny typek, good prispevky :)) davam pAť (PalciLM)

+5 super clanok o vedeni v dukle (Matthew)

+5 neni o com!!!jasna +5!!!:) (Dukláčka)

+5 celkom sa daju citat tvoje prispevky,... (Kukino)

+5 haleymu :) +5 (Ewi83)

+5 Haley ako ináč ... (Wildp)

+5 inteligentny diskutujuci a hlavne rozosmial si ma Tvojim skvelym napadom- "haluska roka 07/08" (Veremi)

+5 Haleya si pametam uz dost dlho... neviem ci sa mi to zda, ale dal som mu -5:D, samozrejme, ze to bolo v case, ked som nepoznal HP, potom som to opravil na +5 a teraz ti mozem dat rovno (JackKE)

+5 neviem, neviem, mal by si inak formulovat tu vetu o japonskych hracoch=)lebo sa to da vysvetlit vselijak=)keby si napisal, ze sa ti paci ich hra, aj to by bolo na zamyslenie, ale ty si napisal, ze sa ti pacia oni=)tak nech ti to s niektorym vyjde=) (Ludinka)

+5 dobré články, niektoré sa dajú aj počúvať... (Kyle)

+5 zato,ze mas tak rad japonskych hokejistov¨;-) (Citron14)

+5 jasná +5 (Yellowred)

+5 Musim mu dať +5 , začínam chodiť na HP poslednu dobu opäť viac a to len preto aby som si prečítal , čo tento jedinec hodil na stránku a vždy mi to zlepší náladu ... (-BBB-)

+5 Haley je Haley, jeden z klasikov HP :-))) (Amaskiea)

+5 Velkemu bratovi za prehlad v hokeji, snahu po objektivite a dobre postrehy. A na Duklu, aby bola stale na spici a aby sa nadviazalo na staru dobru tradiciu elitnych slovenskych klubov. (Malkin88)

+5 uz davnejsie som si ta vsimol.Podla mna si v pohode.Tak teda +5. (Cepo38)

+5 Ked sme si to pekne vysvetlili tak ta aj ohodnotim! (Siso)

+5 Velký brat s veľkým srdcom pre hokej. (NKTS)

-5 Citujem: "Prepáš, ale ty si TOTAL pribrzedný." Mesto povodu Ta ospravedlnuje! Diskusia vznikla samozrejme kvôli Říhovi, ako inak :) + NHL-kársky vandrák, ktorý má zo zásady vždy pravdu! (MaJes)

+5 +5 dobre sa s tebou keca dobre prispevky pouzijem heslo verime otocime alebo snad postupime???? (Tomas15)

+5 tak mylsim ze co citam je to urcite za +5 (Iwca)

+5 ..miluješ ho, aj nenávidíš.. nemám prečo nenávidieť, takže.. ;)) (Resanka)

+5 ..ale dam Ti +5, nebudem cocot, verim, ze som Ta potesil :D (Kiler)

+5 OK nazor na suplera (MiroTN)

+5 fanúšikovi japonských hráčov, ktorý sa vie triezvo bez emócii pozrieť na problém posielam 5 bodov (Frantapriklep)

+5 Uz sa stalo ze som s tebou nesuhlasil ale si moj VELKY BRAT ;)Uz len za to 5plus ---- hlavne sa mi paci co v poslednej dobe pises na HP (Waldo71)

+5 Podľa úrovne Tvojich príspevkov, myslím, že môže byť +5 ;) (Mannheim)

+5 ;) ()

-5 je to ,,TURULO" (Wiki)

+5 dávam plnú šupu správny týpek!!! (DuklaTN)

0 (Ummberto)

+5 No nepoznam ta, ale kedze si moj brat este ta budem potrebovat...takze u mna za plny pocet! (Elber)

+5 :D sak su vianoce ale mas aj dobre prispevky (Ayran)

+4 Neuveriteľne neobjektívny, zaslepený, nechápavý a ku všetkému presvedčený o tom, že je to presne naopak. Debaty s ním sú natoľko komické, že ich pomaly ale isto začínam vyhľadávať. :-) (Dust in the wind)

+5 za dobru debatu. som rad, ze ma este niekto chut sa so mnou trosku hadat. samozrejme na urovni. (Ex-uzivatel)

+5 mas dobre nazory +5 (Dracik_18)

Vyberáme z blogov

Najnovšie komentáre k blogom

Najnovšie spoty mimo náš výber

HK NITRA
Dominikakesziova 7. Október 2017 15:10 (49)
Překvapující přestup ?
Johan-harju 10. September 2017 11:00 (57)
Kelly je v Edmontonu. Prosadí se do kádru Oilers ?
Johan-harju 10. September 2017 10:26 (48)
Chiasson se připojil k Washingtonu, uspěje ?
Johan-harju 10. September 2017 10:00 (59)
Kemp NHL : Dánsko
Johan-harju 10. September 2017 08:55 (56)
Francouzký zázrak : Amenale Rammel
Johan-harju 9. September 2017 21:02 (58)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 10:48 (56)
Vancouver : Podpis
Johan-harju 9. September 2017 00:46 (70)
Chicago : Podpis
Johan-harju 8. September 2017 16:17 (73)
Boston blízko dohody z Pastrňákem
Johan-harju 8. September 2017 16:06 (62)

Najčítanejšie blog spoty


Evysledky.com - live športové vysledky
Hokejportal.sk (v2.0) ISSN: 1336-6270 Vydavateľ: Offensive Europe s.r.o. - Všetky práva vyhradené.

GENERATED IN: 0.028749 seconds